Data e postimit: 2014-04-24 22:07:05
Lexime: 6146
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


C'do zjarr (flakë) ka edhe tym !

Vepra te ngjashme
Autori: Greta · Lloji: Rrefenja · Tema: Ëndrra e keqe
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
Autori: Erika Remark · Lloji: Poezi personale · Tema: Sfidat e jetes dhe distanca Lindje-Perendim
"I Perenduari" Vdic-iku me thane Se pane te tretej ,po e lane tek u mbyt ne detin e thare keshtu u tregua nga ane. U shua- e nje pike loti u nda Nga bebeza qe dirgjeshin zjarr Se vdic-u tret -e iku pa ane Se s`rreh me zemer e brishte pa faj ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Unë jam
Unë- gji i vogël i një lumi, flakë e ndezur me nxitim, prush në fikje e pa mbarim Jo i lidhur i meritur zemërmirë. Ngjyrë të zbehtë të mos kem gjethe e tharë s'më pëlqen.
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Pershkrim · Tema: Këngë qesharake
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj... Fast food nk gjeeeejjjj.....fastfoood nk gjejjjjjj byrektoren e sfidoj edhe me tejjj.. sufllaqe,,un kerkoj por nk gjeeej
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jetë
Jetë,o jetë se ku të kam parë e ku të kam njohur në lulet erëmira në yjet flakërues ndonjë ditë dhe unë do behem një yll,një ylber folenë në shpirtin tim do e kesh
Autori: kela · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
-Ku ka tym,ka edhe zjarr. -I duruari i fituari. -Tri here mendo nje here vepro. -Jeto per te punuar, puno per te jetuar. -Sa jeton aq meson. -Miku i mire shihet ne dite te veshtira. -Gje...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Unë
Unë gji i vogël i një lumi me ujë të turbulluar Unë deti i hapur me dallgë gjigande Unë flakë kashte e ndezur nxitimthi Unë prush lisi në fikje pa mbarim Unë liqen i cekët i çiltër i urtësuar Unë ujvarë përrallore i rrëmbyer...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Syni jem nuk e don gjumin pa e pa buzqeshjen te fytyra jote qoftë edhe nëpermjet një fotoje. Po filloj të çmendem mbase nuk është e drejtë s'mendoja se do mund të dashuroja vërtetë! Çdo gjë e imja e do praninë tënde ti te jesh ktu...
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi personale · Tema: dRiTaRe zEmRe
RRI HENA ne dritare edhe diellin pret me mall pret e shkreta , me ore pret dhe ne zemer digjet krejt mirepo dielli si qapken shpejt i vjen ne dritare edhe embel e puth ne faqe henen lozonajre dhe lehte-lehte ne vesh tinez diqka i thote- ...
Autori: Anita Miri Shala · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Peisazhi
Duket sikur gjithçka Digjet nga flakët e mëdha. Pallatet shumëkatëshe, Godinat e vjetra. Hijet e pyjeve te lashta, Shpirtrat e Inkasve enden në monopate, Hapat e tyre hallakaten nëpër baltëra, Erërat e shekujve lëpijnë trupat e zhveshu...
Autori: Armando Gega · Lloji: Thenie · Tema: Pyetja
Njeriu eshte i fiksuar pas idese se perjetesise. Ndaj ne pyesim veten: -Do te bejne jehone nder shekuj bemat tona? -Do te permenden emrat tane pasi zdo te jemi me ketu? -Do ta pyesin veten te panjohurit se si ishim ne? -Me sa trimeri luftuam? -Me sa ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: ...
Armata U linde u farkove, U rrite ne beteja, Në luften e ashper, Per ditet e reja. U ngrite u ngjite, Mbi malet me borë. Dit dhe nat, Me arme në dorë. Qëndrove luftove, Sulmove perpara. Si trime e lir, U ule nga arat. U ule...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Prometeu
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një figurë e adhuruar për shumë artistë e poetë. Ai kreu një akt humannë kohën kur njerëzimi ndonjej në errësirë,injorancë dhe varfëri. Prometeu u r...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: une besoj ne zot dhe dua te te them se jo cdo zjarr ka dhe tym. vetem nje lloj zjarri nuk ka tym, ose me sakte nuk kishte tym dhe ky zjarr ishte zjarri qe zoti krijoji xhinin, pasi xhini eshte krijuar nga zoti, ne zjarr pa tym. po, eshte e vertete, xhinet ekxistojne dhe jane te padukshem nga njerezit por ata behen te dukshem vetem ne 2-3 raste.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com